Online Mağaza Açmak Maliyetli mi ?
Online mağazalarda maliyet artışları, azalan müşteri talepleri ve yalnızca indirimlerle boşaltılabilen dolu depolar: kârlılığı sürdürmek, online mağazalar için hiçbir zaman bugün olduğu kadar zor olmamıştı. Rekabet arttı, aynı ürünün aynı fiyatından yüzlerce bulabilmeniz mümkün. Karşılaştırma siteleri bunu sizin yerinize yapıyor. Rekabeti lehinize çevirmek ve e-ticarette başarılı olmak için bizi takip edin, Dünya’ da ki gelişmelerden haberdar olun.
Online mağazacılık en karlı iş gibi görünsede, teknolojinin ve tüketici ihtiyaçlarının değişmesi ile online mağazacılıktaki maliyetlerde artıyor. Ürünü farklı ve şık paketleme, müşteri hizmetleri desteği sunmak, depo kiralamak, nakliye bedelleri, iade yönetimi derken masraflar oldukça yükselebiliyor. Yalnızca doğru depoyu kullanarak müşterilerine Amerika’dan gönderim yapabileceği ProShipus deposu kullanan bir müşterimiz 80.000 USD kar elde etti. Böylece maliyetlerini düşürerek, karlılığı artırmış oldu.
Sipariş Karşılama Tasarruf Sağlar.
Anlaşmalı ya da anlaşmasız nakliye firmalarınızdan her siparişte fiyat mı talep ediyorsunuz? Türkiye’den ürün gönderirken, artan nakliye fiyatları gözünüzü korkutuyor mu? E-ticarette tasarruf kalemlerinden en önemlisi nakliye maliyetlerinin düşük olmasıdır. Pronetwork ve Proshipus gibi büyük sipariş karşılama depoları dünyaca ünlü global lojistik firmaları iel kazançlı hacimli anlaşmalar yapar ve maliyet avantajlarını müşterilerine yaşatır. Bireysel olarak bunu yapmak pek mümkün değildir. Online mağaza sahipleri uluslararası nakliyeden de tasarruf edebilir. Proshipus deposu Amerika’daki ürünlerinizin müşterilerinize daha yakın depolandığı bir lojistik merkezleri ağı işletiyor. Miami Doral bölgesinde bulunan bu depo, tam kapsamlı bir e-ticaret deposu hizmeti görüyor. Firmaların uluslararası nakliye ücretleri yerine yalnızca bölgesel nakliye ücretlerini ödeyeceği anlamına gelir. Aynı zamanda ürünlerinizi müşterilere daha hızlı ve ucuza ulaştırabilecekleri ve böylece rekabet avantajı kazanabilecekleri anlamına da geliyor.
İade işlemlerinizi Optimize Edin.
Kârlılığınızı artırmak istiyorsanız verimli getiri yönetimine ihtiyacınız var. Satın almadan önce bile ayrıntılı ürün açıklamaları ve akıllı boyut danışmanları doğru ürünleri seçmenize yardımcı olur. Teknolojiyi kullanmanıza ve yazılıma önem vermeniz gerekir. Çalıştığınız deponun da yazılım alt yapısı olması sizi ileriye taşıyacaktır. İade süreçlerinizin doğru yönetilmesi tasarruf kalemlerinizden önemli bir maddedir.
E-ticaret mağaza maliyetleri
Online Satış Ucuz Kargo Firması
İnternetten Satış Yapmak İçin Gerekenler
Giderek daha fazla marka, maliyetlerini azaltmak için ücretsiz iadelerden vazgeçiyor. Bir iade portalı kullanarak online mağazalar , iadenin maliyetinin malların değerini aşması durumunda ne olacağına ilişkin kuralları da tanımlayabilir. İade nedenlerinin sorgulanması ve analizi, ekteki iade formuna kıyasla iade portalı aracılığıyla çok daha ürüne özel bir şekilde gerçekleştirilebilir.
Uluslararası gönderim yapanlar, tam kapsamlı bir depo ile çalışarak tüm iade süreçlerini bu depo aracılığı ile yönetebilir ve maliyetten tasarruf edebilirler.
İade sürecinin otomatikleştirilmesinde de büyük bir tasarruf potansiyeli vardır: Her iadeye, tüm iade süreci için referans görevi görecek bir RMA (İade Ürün Yetkisi) numarası atanmasına yardımcı olur. Ayrıca satıcılar, bir iade alındığında mağazadaki ürün stok durumunun otomatik olarak güncellenmesini sağlamalıdır. Bir iade alındığında ve para iadesi yapıldığında müşterilere e-posta yoluyla otomatik olarak bilgi verilmelidir. Tüm bunları Pronetwork deposu sizin adınıza yapacaktır. İade yönetimi depo hizmetlerimizin en önemli kalemlerindendir.
Hizmeti İyileştirin, Satışlar Artsın, Maliyetler Düşsün
Bir Müşteri Temsilcisi hizmeti vermeniz, Sık sorulan sorular için telefon veya e-posta gibi klasik iletişim kanallarının yükünü ortalama %30 – %40 oranında azaltabilir. Müşterileriniz kendi endişelerini kolaylıkla çözebilecekleri anlarda, zamandan tasarruf ettikleri için bu tür hizmetlerin kabulü de sürekli artıyor. Dikkat etmeniz gereken, Web sitesinde kolayca bulunabilmeli ve her şeyden önce ulaşılabilir olmalıdır.
Müşteri hizmetlerinde maliyet düşüşünü daha da artırmak için yapay zeka kullanımının büyük bir etkisi olduğunu söyleyebiliriz. Yapay zeka, müşteri hizmetleri temsilcilerine belirli sorular için gerçek zamanlı öneriler sunabilir ve müşteri endişelerine verilen yanıtları hızlandırabilir. Bu çözüm, olumlu müşteri deneyimini korurken maliyetleri başlangıçta %40-50 oranında kolayca azaltabilir.
Hafta sonları veya akşamları müşterilerinizin hizmetinde olmak istiyorsanız veya müşteri hizmetlerinizi birden fazla dilde sunmak istiyorsanız, bunun için dahili çalışanları mı kullanmak istediğinizi yoksa bu yoğun olmayan zamanları harici bir personel ile mi daha iyi karşılayacağınızı dikkatlice hesaplamalısınız.
Online Mağaza açmak için aklınıza takılan soruları, olası maliyetleri ve Amerika’da satış yapmak istiyorsanız tüm depolama süreçlerini PronetWork ile iletişime geçerek kolayca öğrenebilirsiniz.