E-Ticarete Yatırım Yapın 2024 Yılında Kazanın.
E-ticaret sektörü geleneksel alışverişin yerine geçmeye devam ediyor. Amazon, Shopify, Ebay, Etsy gibi teknolojinin e-ticaret hali, dünyayı sarmaya devam ediyor. Trendleri yakalamak, rakiplerden sıyrılmak için doğru depo ile çalışarak, e-ticaret işinizi sisteme dayalı yönetirseniz, Amerika’da ürünlerinizi satabilir, gelirinizi dolara çevirebilirsiniz. Giderek daha fazla tüketicinin fiziksel mağazalardan çevrimiçi mağazalara geçiş yapmasıyla birlikte, dijital alışveriş ortamında başarılı olmayı hedefleyen her işletmenin en son e-ticaret trendlerini takip etmesi gerekiyor.
E-ticaret konusunda uzmanız,e-ticaret gereksinimlerini karşılayan yazılım tabanlı depomuz Miami- Doral bölgesinde Türkiye, Amerika, Avrupa, Japonya ve diğer ülkelerden bizi tercih eden müşterilerimiz ile her geçen gün büyümeye devam ediyor. Siz de doğru depolama ve e-ticaret yönetimi ile 2024 yılının kazananı olmak ister misiniz ? 2024 yılında e-ticaret sektöründe beklenebilecek bazı şeyleri ve işletmenizi bunlara nasıl hazırlayacağınızı bir araya getirdik.
Amerika’da Ticaretin Parlayan Yılı 2024
- Mobile bağlılık hız kazandı
- Her yaş grubuna göre optimize edilmiş online mağazalar
- Müşteri hizmetleri yönetimi ile sadık müşteri deneyimi
- Yorumlara göre alışveriş tercihlerinin yapılması
- Eğitici ve etkileşim yaratan ürünlerin tercih edilmesi
- Kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimi
- Kolay ödeme yöntemlerinin artması
- Hızlı Kargo ile anında teslimat
İnternetten Alışverişte En Yüksek Döneme Geçiyoruz
2017 yılında yapılan araştırmalar gösteriyor ki, küresel perakende e-ticaret satışları, bir önceki yıla göre yüzde 24,8 artışla yaklaşık 2,3 trilyon dolara ulaştı. Bu rakamın 1,4 trilyon dolarını mobil satışlar oluşturdu; bu da dijital satışların yüzde 58,9’una denk geliyor ve 2015’e göre yüzde 18,7’lik bir artışı temsil ediyor. Tüketicilerin, Kovid-19 salgınının en yoğun olduğu dönemde online alışverişe daha fazla bağımlı olduğu göz önüne alındığında bu rakamların her yıl hızla artması şaşırtıcı değil.
Online alışverişin temassız, hızlı, konforlu ve kullanışlı doğası sayesinde modern çağda ana akım haline geldi. Üstelik artık kullanıcı dostu, daha erişilebilir ve her zamankinden daha kolay. Algoritmalar ve teknolojiler sürekli geliştikçe işletmelerin e-ticaret yoluyla daha büyük büyüme elde edecekleri rahatlıkla ön görülebilir.
İşletmeniz henüz online bir mağazaya sahip değil mi? Yalnızca ülke içinde mi satış yapıyorsunuz ? Amerika’da ürünlerinizi satmak ister misiniz ? E-ticaret siteniz var ama satışlarınızdan memnun değil misiniz? Durum ne olursa olsun, pazarda ayakta kalabilmeniz için alışveriş yapanların ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde optimize olmanız gerekiyor.
Trend Report tarafından yapılan bir araştırma, 25 ila 40 yaş arasındaki tüketicilerin yüzde 80’inin internetten alışveriş yaptığını gösterdi. Hedef kitlenizin neleri tercih ettiğini, nelerden etkilendiğini, onların alışveriş tercihlerinde belirleyici unsurların neler olduğunu tespit ederek, buna göre pazarlama ağınızı yönetebilirsiniz.
Sesli aramanın popülaritesi sürekli artacak
Google Home, Amazon Alexa, Cortana ve Siri artık görevleri tamamlamak için giderek daha fazla kullanılıyor. Think with Google tarafından derlenen veriler, akıllı hoparlör sahiplerinin yüzde 72’sinin cihazlarını her gün kullandığını ortaya koyuyor. Bu hoparlörlerin şaşırtıcı yanı, ürün sipariş etmek, alışveriş listeleri oluşturmak, internette gezinmek ve hatta diğer ev düzenleme görevlerini tamamlamak için kullanılabilmesidir.
Peki bunun e-ticarete katkısı nedir? Bir işletme sahibi olarak, akıllı hoparlörler aracılığıyla yapılan sesli aramalarla ilgili içeriği ve anahtar kelimeleri optimize etmeniz gerekir.
Daha Fazla Ödeme Yöntemi Daha Çok Satış
Teslimatta nakit ödeme yavaş yavaş geçmişte kalıyor. Günümüzde çoğu tüketici giderek daha fazla Apple Pay, PayPal, Google Pay ve daha fazlası gibi güvenli dijital ödeme hizmetlerini tercih ediyor. Ödeme sırasında esnek ödeme seçeneklerini etkinleştirmek, dönüşüm oranlarını artırmanın ve iptal edilen satışlara karşı koruma sağlamanın kanıtlanmış bir yoludur. Özetle, alışveriş yapanlara hızlı, rahat ve güvenli bir ödeme deneyimi sunmak, işletmenize daha fazla değer katacaktır.
Eğitici ve etkileşimli ürün içeriği oluşturun
Ürün fotoğrafları artık yeterli değil. Tüketicileri satın almaya ikna etmek ilgi çekici bir sunum gerektirir. Bu nedenle, ürünlerinizi daha pazarlanabilir hale getirmek için incelemeler ve videolar şeklinde eğitici içerik sağlayın. Amazon artık buna izin veriyor, geçmişte e-ticaret Pazar yerleri yalnızca beyaz zemin üzerinde çekilen görseller ile ürün yüklemeye izin veriyordu, bugün ise videolar, müşteri deneyimleri gibi bir çok içeriğe giriş izni veriyor.
Özelleştirilmiş alışveriş deneyimi
E-ticaret alanında başarı, sadece ürün satmaktan ve ürün özelliklerini yüklemekten daha fazlası anlamına gelir. Her tüketici grubunun, kişiselleştirilmiş bir alışveriş deneyimi gerektiren bireysel ihtiyaçları vardır. Bunu sağlamanın yollarından biri, gelirin artmasını ve daha basitleştirilmiş bir tarama deneyimi sağlayan yapay zeka tarafından toplanan verileri kullanmaktır.
E-ticarete Uygun Lojistik
E-ticaret alışveriş deneyiminin büyük bir kısmı dijital dünyada gerçekleşiyor ancak lojistik olmadan e-ticaretinizin başarısının bir anlamı kalmıyor. Ürünleriniz ne kadar iyi satarsa satsın, iyi bir depo ile az maliyetli lojistik çözümleriniz olmadıkça siparişleriniz gerçekleşmez. Kısa süreli çözümlerde sürdürülebilir değildir. Örneğin ürünlerinizi Amerika pazarında satmak istiyorsunuz ve her defasında Etsy mağazanıza gelen siparişleri tek seferlik gönderimler ile Amerika’ya gönderiyorsunuz. Bu hem çok maliyetli hem de zaman kaybettiren ve ciddi bir operasyon yönetimi gerektiren bir süreçtir. Basitçe söylemek gerekirse, bölge bazlı lojistik kullanmanız, genel müşteri memnuniyetine ve teslimat deneyimine büyük katkı sağlar. Teknoloji sürekli olarak geliştikçe, son kilometre zorluklarının üstesinden gelmek için yakın zamanda yeni yenilikler başlatıldı. Bunlar arasında dronlar, sürücüsüz araçlar, e-Kargo bisikletleri ve hafif elektrikli kamyonetler yer alıyor. Ancak lojistik dünyasında yaygın olmaları için buna daha zamanımız var. Şu an için uygun olan, satış hedefiniz olan bölgeye lojistik gerçekleştirmektir.
Önemli olan elbette, kanıtlanmış bir geçmişe sahip doğru ve işinin uzmanı lojistik firmalarını seçmektir. Bu, son müşterilerinizin siparişlerinin zamanında ve mükemmel durumda ulaşmasını sağlar.
Depolamanın Önemi
331 milyon nüfusa sahip Amerika’da ürünlerinizi satmak ve Amerika’da sunulan depo ve ara depo hizmetlerinden yararlanmak mı istiyorsunuz? İşletmenizin stok yönetimi, ürün depolama ve dağıtım süreçlerini stratejik bir şekilde optimize etmenize yardımcı olacak Pronetwork ile iş birliği yapın. Doğru depo, doğru teslimat e-ticaretin en önemli ve tamamlayıcı kısmıdır.
Pronetwork, 2009 yılında Amerika merkezli olarak kuruldu ve bu süre zarfında Fulfillment hizmetlerinde sektördeki öncü konumunu kazandı. Türkiye’den Amerika’da e-ticaret yapma fırsatını sunan güvenilir ve yenilikçi bir partner olarak hizmet verir.
E-ticaret sektörünün büyümesi durdurulamaz, işletmeniz de öyle. Artık 2024’teki e-ticaret trendlerini zaten bildiğinize göre, vites yükseltmenin zamanı geldi. Doğru strateji ve e-ticaret lojistiği ortağıyla kısa sürede hedeflerinize ulaşabilir ve büyümeyi sağlayabilirsiniz.